Demirci HALIKENT-
Fatih Ortaokulu 6. sınıf öğrencisi Elif ERBAY, "Manisa Şehrim Benim Evim" Projesi kapsamında düzenlenen ve ilimizi tanıtan resim yarışmasında Manisa il birincisi olarak büyük bir başarıya imza attı.
Manisa İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet UĞURELLİ'nin katılımıyla gerçekleştirilen ödül töreninde öğrencimiz ödülünü aldı.
İlçe Millî Eğitim Müdürü Bilal ÇETİNKAYA, öğrencimiz Elif ERBAY'ı elde ettiği başarıdan dolayı tebrik ederek başarılarının artarak devam etmesi temennisinde bulundu.
Öğrencimizi yürekten tebrik ediyor, emeği geçen öğretmenlerimize ve ailesine teşekkür ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.
*Cengizhan ERDEM