“ÖĞRETMENLER GÜNÜ” KUTLANDI

“ÖĞRETMENLER GÜNÜ” KUTLANDI

İlçemizde 24 Kasım Öğretmenler günü Çelenk sunma töreni Saat 09:30'da Atatürk Anıtına İlçe Milli Eğitim Müdürü Bilal ÇETİNKAYA tarafından Çelenk'in sunulması, Saygı duruşu ve İstiklâl Marşının okunmasıyla çelenk sunma töreni gerçekleştirildi.

Daha sonra Mehmet Akif Ersoy Gençlik Merkezinde Gevher Nesibe Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinin hazırlamış olduğu 24 Kasım Öğretmenler günü programına geçildi.

Programa Kaymakamımız Adem KAYA, Belediye Başkan Yardımcısı Mustafa ÜNLÜ, İlçe Milli Eğitim Müdürü Bilal ÇETİNKAYA, kurum amirleri ve öğrenciler katıldı.

Saygı Duruşu ve İstiklâl Marşının okunmasının ardından günün anlam ve önemini belirten konuşmayı Gevher Nesibe Mesleki ve Anadolu Lisesi Müdür Yardımcısı Murat YILDIRIM yaptı.

Programda göreve yeni başlayan öğretmenlerin yemin töreninin yapılması, Kaymakamımız Adem KAYA, Belediye Başkan Yardımcısı Mustafa ÜNLÜ ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Bilal ÇETİNKAYA tarafından emekli olan öğretmen ve personellere Hizmet Şeref Belgelerinin takdim edilmesi, Van Erciş Depreminde Şehit olan Öğretmen Alime PAŞA'nın ailesine Hizmet Şeref belgesinin takdim edilmesi, müzik dinletisi, oratoryo gösterilerinin sunulması son olarak günün anısına hatıra resimlerinin çekilmesinin ardından program sona erdi.

*Cengizhan ERDEM



24.06.2026

22.06.2026

17.06.2026

15.06.2026

10.06.2026

08.06.2026

03.06.2026

01.06.2026

25.05.2026

20.05.2026

18.05.2026

13.05.2026

Manisa

25.06.2026

  • İMSAK 03:49
  • GÜNEŞ 05:40
  • ÖĞLE 13:18
  • İKİNDİ 17:13
  • AKŞAM 20:46
  • YATSI 22:28
Güneşli
34.3°

YAZARLAR